duminică, 21 septembrie 2008

Al cincilea anotimp.





-Spune-mi un nume de anotimp!
-Primavara...vara...toamna...iarna?
 Vara?

-Ok. Este vara.

-Dar o vara, in particular, poate avea un nume?
Nici una din verile mele nu are alt nume. Sunt veri. Veri ca toate verile. Cu soare, poate cu mare, cu munte...

________________________________________________________

Vara 2008.
O vara identificata in particular.
Vara cu nume.
Vara care nu a mai fost doar a mea.
O vara pentru doi.
O vara impartita la doi. Frateste, ca ciocolata Chokotoff...
A inceput normal vara asta.
A inceput cu nerabdare de soare.
A inceput cu nerabdare de verde.
A inceput cu albul muntelui, ce disparea incet, zi de zi, facand loc sperantei de iubire.

Vara iubirile se nasc.
Unele, se nasc si mor...

Am auzit un clopotel.
Sunet drag, familiar, ce fara sa banuiesc cat de intens, mi-a lipsit.

Ciripit de pasarele si clopotel. Daca inchid ochii in aceasta ambianta, vad un chip...

Cu capul usor dat pe spate, cu ochii inchisi, narile frematand usor si o respiratie calda venind ritmic si linistit inspre obrazul meu.
Rosu-alb... Alb-rosu...
Simt in palma zvacnirea unui san.
O forma perfecta si cu viata proprie, tresaltand usor cand il ating...
Pufos, dar atat de ferm!
Dulce...
Cu parfum cald de maternitate si femeie...
Cald si usor umed...
Inspir adanc respiratia acestui inger.
O fac repetat si ma imbat...
Ametit, cu ochii inchisi, imi ingrop fata in parul rascolit de mana mea si inspir din nou adanc...
Doamne ce miros are vara mea, ce poarta nume!
Miros de fecioara...
Nu mai pot gandi.
Insinctiv, depun un sarut apasat si fierbinte acolo unde se intalneste umarul cu gatul...
Ating pielea catifelata cu limba. Usor, cate putin... Desenez cu ea, mici cercuri pe pielea umeda si urc incet pe gat...
Respiratia ei devine mai sacadata... Sanul zvacneste din nou si-mi inteapa palma cu micutul sfarc intarit.
Buzele mele ajung incet in spatele urechii delicate.
Intarzie putin si brusc, cuprind urechea intreaga, in timp ce varful limbii patrunde in ea!
Am ochii inchisi, dar stiu ca buzele ei rosii s-au deschis, lasand sa se vada albul sclipitor al dintilor si un sunet ce intrece in frumusete cea mai pura muzica!
Toata fiinta ei tresalta de placere.
Toata fiinta mea tresalta de placerea ei...
Iar atunci, brusc, neasteptat, las urechea si buzele mele flamande de dragoste cuprind aproape intregul san!
Deschid o clipa ochii si vad doar alb-rosu. Doar rosu-alb.
Cuprind sanul cu palma si il strang usor. O data si inca o data, iar pe urma mai apasat, in timp ce limba mea a innebunit rotindu-se in jurul sfarcului.
Si rosu-alb si alb-rosu si muzica divina formata din suspine, imi dau fiori nebanuite!
Ma sperii de ceea ce simt!
Ma sperii de ceea ce fac!
Ma sperii de ceea ce mi se ofera!
Este interzis...
Tabu!
Dar nu mai gandesc.
Sau mai degraba, nu-mi mai pasa!
Traiesc!
SI simt o alta viata, jumatate de sfera, frematand sub mine...
Imi retrag mana aflata sub gatul delicat si aproape brutal, strang in palma celalalt san.
Il strang si il apas.
Il prind si-l trag spre mine si il eliberez brusc.
Si iar si iar, in timp ce il sarut apasat pe celalalt.
Simt cum pieptul ei se umple si se goleste sacadat, lasand sa se auda muzica iubirii.
O cuprind toata in brate si o strang la piept.
Ma las pe ea cu toata greutatea si trupu-i perfect se lipeste de mine.
Deschid ochii si vad un pumn micut ce se destinde usor...
Sarut din nou sanul si ma arunc violent si asupra celuilalt.
Doi sani.
Doi sani albi si perfecti, pentru care nu ajunge o singura gura si atunci imi folosesc mainile.
Sarutul meu, neintrerupt, udand pielea fierbinte si catifelata, urca pe gatul subtire si de acolo pe ceafa, printre firele de par matasos.
Din nou urechea mica.
Din nou gatul si capul i se da relaxat pe spate si o simt plina de dorinta...
Pumnul ei micut devine acum o manuta fierbinte ce ma trage spre ea.
Si simt si cealalta manuta pe spatele meu...
Si trupsorul intreg freamata.
Si rosu-alb, ca un magnet caruia nu-i poti scapa, gura ei intredeschisa ma atrage.
Fara scapare...
Fara cale de intoarcere...
O singura cale...
Gura mea, spre gura ei...
Incet...
Incet...
Si frenezia dispare lasand loc respiratiei grele si sacadate...
Si buzele mele abia ating buzele ei...
Inspir aerul ei...
Si buzele noastre se abia ating...
Fierbinti!
Pline de dorinta arzatoare si nestapanita...
Abia se ating si se studiaza...
Iar ochii sunt inchisi.
Simt conturul buzelor ei, cu buzele mele.
Simt buzele ei cum sunt gata sa ma inghita...
Abia atins...
Usor...
Cu teama...
Limba mea atinge coltul buzelor...
Locul unde de atatea ori vazusem cum rasare cel mai cuceritor zambet, ce repede se poate transforma in ras de clopotel.
Totul se intampla tandru si delicat, intr-un spatiu atemporal...
Nu mai exista timp...
Lumea nu mai exista!
A ramas doar rosu-alb si ametitorul miros al respiratiei ce vine de acolo...
Pe nebanuite totul se transforma in sarut.
Un sarut ca vara.
Fierbinte!
Un sarut ca mierea.
Dulce!
Un sarut in care ma topesc.
Un sarut dat.
Un sarut primit.
Un sarut ca un drog puternic.
Un sarut ce mi-a creat dependenta.
Si limbile se ating.
Se cauta una pe alta si fiecare incearca sa sa puna stapanire pe cealalta...
Si simt o durere!
O muscatura imi arde varful limbii...
Si doare crunt!
Si doare placut...
Si doare interzis...
Un sarut interzis in vara mea ce poarta un nume.
Este vara sarutului interzis!
O vara ca un sarut...
Interzis!
2008.
Si aud incet, soptit...
"Vreau sa fiu femeia ta... Vreau ca tu sa ma faci femeie!"
Si iar teama...
O teama coplesitoare, la fel de mare ca dorinta!
Tabu.
Cuvant de ordine: interzis!
________________________________________________________
Vara 2008.
Vara ce poarta numele ei!
Vara interzisa si irepetabila...
Vara unica.
Vara iubirii.
Vara cea mai fierbinte.
Vara in care am trait cat pentru zece vieti!
Vara in care am aflat cum este sa fi iubit.
Cu adevarat!
Vara in care am aflat cat pot iubi...
Cu adevarat!
Vara care m-a speriat si bucurat.
Vara cu numele ei.
Vara cu numele ei interzis.
Ca o lacrima pe fata unui barbat...
Incepe cu "A" numele ei...
Se termina cu "A".
Si mi-a marcat viata acest nume.
A pus repere, lacrimi.
Vara al carui nume incepe cu "A" si se termina in "A" nu este ca alte veri.
Este unica.
Este!
Asa va si ramane:
UNICA!
DE NEUITAT!
Dar da, va ramane...
Doamne Dumnezeule, va ramane doar o amintire!
Va ramane...
Va ramane, fiindca a pastrat ceva in comun cu verile de dinainte si cu cele ce vor urma...
Vara mea cu nume de fecioara, vara iubirii, vara cea mai fierbinte din viata mea, are SFARSIT!
Si o lacrima inca fierbinte, imi arde acid obrazul...
Si sunt barbat...
Iar ea fecioara...
Ma arde.
Ma doare.
M-a pustiit...
Sunt gol...
Aproape gol...
Mai zace-n mine un ultim gand.
O amintire.
Un sarut.
O vara fierbinte ca un sarut.
O vara a carei nume incepe si se termina cu "A".
Cu numele ei.
Cu numele celei ce a ramas, pentru mine, fecioara...
O vara cu...
Sfarsit.

Niciun comentariu: